O FORO DOS SIAREIROS DO LICEO

H.C.Liceo 2010/2011 A tempada pasada conseguimos a CERS, este ano temos que conseguir outro titulo!

ÍndiceÍndice  PortalPortal  CalendarioCalendario  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  MembrosMembros  Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios  RexistrarseRexistrarse  LoginLogin  

Comparte | 

TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?

Ver tema anterior Ver tema seguinte Ir abajo 
AutorMensaxe
Admin
Admin

Cantidade de envíos : 2919
PUNTIÑOS : 54990

EnvíoAsunto: TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?   Febreiro 27th 2010, 3:35 am

PROTESTA EN RIAZOR CONTRA A TVG -HAI QUE ORGANIZAR ALGO

ERA BEN DARLLE NOS DENTES É FACER UNHAS PANCARTAS QUE POÑA PUTA TVG É DIVERSOS LEMAS EN CONTRA DE ESTA ORGANIZACION SANTIAGO-VIGUESA CHAMADA TVG . SIAREIRAS É SIAREIROS O VINDEIROS ENCONTROS DA OK LIGA DEBEREMOS DE AGRADECER A PRESENCIA DOS ENVIADOS DA TVG PARA FACERLLE ENTENDER QUE NON SON BEN RECEBIDOS POR TERRAS DE RIAZOR , NO SEÑORES POR ISTO NON PASAMOS UN RESPETO AO CLUBE MÁIS LAUREADO DO PAIS . SEÑORES FORISTAS DO FORO APROVEITEMOS AS DIVERSAS MANEIRAS QUE EXISTEN PARA QUEIXARSE MANDANDO MAILS A TVG , CHAMANDO A TVG , APARTE TAMÉN É VALORABLE MANDAR MAILS A PAXINAS QUE TEÑAN QUE VER CON DEPORTE CORUÑES OU PRENSA CORUÑESA EN XERAL , TAMEN A OUTRAS PAXINAS COMO SOLOHOCKEY É OUTROS ENLACES QUE SE IRAN COLOCANDO POR AQUI PARA DENUNCIAR A MALA PRAXIS LEVADA CÓ H.C. LICEO ( LEMBRADE QUE TODO ISTO É INICITIATIVA INDIVIDUAL )

Última edición por Admin o Febreiro 27th 2010, 3:48 am; editado 1 vez (Razón : PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG PUTA TVG)
Ver perfil de usuario http://hcliceo2008.forosactivos.net
Admin
Admin

Cantidade de envíos : 2919
PUNTIÑOS : 54990

EnvíoAsunto: Re: TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?   Febreiro 27th 2010, 4:13 am

- CONTACTA COA TELEGAITA NO CHORES DEIXA A TÚA QUEIXA -

Teléfono 981 540 640
Páxina web: www.crtvg.es
Enderezo electrónico: info@crtvg.es
Facewook ''galicia en goles''
Ver perfil de usuario http://hcliceo2008.forosactivos.net
chapas

Cantidade de envíos : 398
PUNTIÑOS : 3376

EnvíoAsunto: Re: TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?   Febreiro 27th 2010, 10:56 am

Eu estou totalmente a favor desta campaña contra a TVG. Agora ben, temos que respectar aos traballadores da TVG que van a Riazor, xa que a culpa é dos de "arriba", dos señoritos de despacho, traxe e coche oficial.
Eu xa mandei por varias canles a miña protesta e incluso pregunteille onte a Bargalló polo tema.
Hai que seguir queixándonos para que nos escoiten!!!!
O de mañá, de retrasmitir a Final de Copa en diferido, unha canallada. O mellor, si se clasifica o Liceo o reconsideran e o poñen na TVG. Aínda me lembro de ver a final contra o Igualada na final de Jerez pola TVG, con dous goles que Francesc Bargalló meteulle de penalty (creo) a Laverola...
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

EnvíoAsunto: Re: TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?   

TVG , ¿ POR QUE NON EMITEN PARTIDOS DO LICEO ? ¿ ORGANIZAMOS UNHA PROTESTA EN VINDEIROS ENCONTROS ?
Ver tema anterior Ver tema seguinte Volver arriba 
Páxina 1 de 1