O FORO DOS SIAREIROS DO LICEO

H.C.Liceo 2010/2011 A tempada pasada conseguimos a CERS, este ano temos que conseguir outro titulo!

ÍndiceÍndice  PortalPortal  CalendarioCalendario  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  MembrosMembros  Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios  RexistrarseRexistrarse  LoginLogin  

Comparte | 

AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS

Ver tema anterior Ver tema seguinte Ir abajo 
AutorMensaxe
Admin
Admin

Cantidade de envíos : 2919
PUNTIÑOS : 55249

EnvíoAsunto: AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS   Mai 27th 2009, 12:07 am

Admin
1º ¿Cantas tempadas lle quedan de vinculacion cá entidade herculina ?
La actual y dos más.

2º ¿Expliquenos cal é a súa posición no campo e as súas caracteristicas?
Soy lo que llamamos medio. De pequeño siempre había jugado de delantero pero a partir de júnior me empezaron a situar un poco más atrás. Me siento cómodo en las dos posiciones. Juego donde me pide el entrenador. Me cuesta mucho definirme prefiero que lo haga otra gente. La característica que quiero cumplir por encima de las otras es la de darlo todo en todos los partidos.
chapas
1.- Parece ser que estes dous últimos anos as semifinais son un tope en todas as competicións,a que o achacas? A mala sorte ou hai algo de cansanzo físico e psicolóxico no vestiario??
Por fin hemos llegado a una final. No creo que exista un cansancio que nos condicione ni físico ni mental.
2.-Cal foi o xogador que máis te impresionou dentro dunha pista de hoquei? Por qué? E do Liceo?
Sin ninguna duda Roberto Roldán, por su carácter y su manera de llevar el equipo. Era un líder y no se arrugaba nunca. Me impresionó de pequeñito un Vic-Liceo que se jugó en la pista del Noia porqué el Vic tenia la pista cerrada y lo vi jugar. Desde ese diía me encantó.
3.-Cal foi o teu mellor recordo como profesional ?
Esta por llegar pero tengo muy buenos recuerdos. Entre ellos todos los títulos que he ganado, me quedo con el campeonato del mundo y más especialmente la copa de Europa ganada en Coruña.
4.- Que tal é o ambiente na Selección Española, con tantos xogadores de equipos "irreconciliables"?
Parece mentira pero el ambiente es fenomenal.
5.- Que fichase farías ti, se foses adestrador do Liceo, para suplir a marcha de Reinaldo para o ano que ven??
Supongo que si pudiera fichar a cualquiera ficharía a Panadero o a mi amigo Marc Gual.
6.- Que impresión ou recordos tiñas do Liceo antes de vestirte por primeira vez a camiseta verdibranca?
Desde pequeñito era el club donde quería jugar. Lo tenía muy claro y por eso cuando me dijeron por venir la primera vez no tube ninguna duda. No me lo pensé ni un momente.
7.-Que tes pensado facer cando decidas colgar os patíns (que espero sexa na Coruña)??
No lo sé pero me gustaría que estuviera ligado con el hockey. A mi también me gustaría que fuera en Coruña.

dieguiño
1º - ¿ Qué é o qué máis te gusta de Coruña é o que menos te gusta ?
Lo que menos es bastante fácil de adivinar… el tiempo. Lo que más lo cómoda que es la ciudad y la gente que vive en ella, es muy agradable.
2º- ¿ Botas de menos que os siareiros enchan as gradas de Riazor todolos pártidos ?
Siempre nos gustaría que hubiera un poco más de gente pero es de agradecer la gente que viene cada sábado porqué en los momentos malos o más difíciles siempre nos está apoyando.
3º- ¿ Cal é o equipo que máis rivalidade te provoca ......?
No hay ningún equipo.
4º - ¿ Qué mulleres son mellores as catalanas ou as galegas ?
Todas las mujeres són buenas, yo en octubre tendré en casa mi mujer que es catalana y mi hija que va a ser gallega y guapísima.
Bueno Jordi unha aperta ¡¡¡

UNHA MAIS :

5º ¿ Cal é o producto gastronomico galego que mais te gusta ? ¿ algun que non te guste especialmente ?
Me gustan mucho los percebes y los langostinos. El marisco en general me gusto mucho. Tengo suerte, me gusta casi todo.

roizinho

1. Que opinas do Vic, a nosa bestia negra deste ano?
Al final lo hemos podido dejar fuera de una final y le hemos ganado tres partidos seguidos. Creo que era un equipo muy organizado y ordenado con muy buenos jugadores y uno de los mejores porteros.
2. Tiñas mais ofertes este ano a parte da do Liceo? Se as tiñas.. Que fixo que volveras á Coruña?
Tenía varias ofertas y de equipos muy importantes pero mi ilusión era volver al Liceo porque soy verdiblanco.
3. Que lle dirias aos pocos afeccionados que imos a todos os partidos na casa? E aos que non van que lles dirías para animarlles a que foran?
A los que van mil gracias por darnos su apoyo. Todos formamos la familia liceísta. A los que no van que se acerquen al Palacio, que nos saldrá mejor o peor pero que siempre lo damos todo. Pueden disfrutar porque somos un equipo comprometido.
4. Cal cres que é o nivel do Liceo? Sinceramente, pensas que temos nivel para pasar de semifinais nas competicións nas que participamos?
Yo creo que si tenemos nivel para pasar de semifinales, lo hemos demostrado pasando a la final de la Ok Liga,.
Grazas

juliana

Hola sóc una noia que jugo a Mataró, he vist que tenia l'oportunitat de fer-te algunes preguntes i no he dubtat en aprofitar-ho. M'encanta veure jugar jugadors com tu, amb un gran nivell d'hoquei.
Catalunya és una de les nacions on hi ha més nivell d'hoquei patins, a part de professionalment, trobes a faltar Catalunya? Com ha estat això d'haver de marxar?

De Catalunya es troba a faltar molt família i els amics de tota la vida però són coses que pases per la feina però tinc la gran sort de jugar al club on sempre havia volgut jugar. Com que ho fas amb il·lusió es fa agradable. Molta sort a Mataró. Una abraçada.
Espero que tot et vagi molt bé i felicitats per tot;)
Una admiradora.
--------------------
Ver perfil de usuario http://hcliceo2008.forosactivos.net
chapas

Cantidade de envíos : 398
PUNTIÑOS : 3635

EnvíoAsunto: Re: AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS   Mai 27th 2009, 7:08 am

Moitas grazas a Jordi. Carai, pois si que se estira nas respostas. Asi da gusto!!!!
Ver perfil de usuario
Admin
Admin

Cantidade de envíos : 2919
PUNTIÑOS : 55249

EnvíoAsunto: Re: AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS   Mai 27th 2009, 12:15 pm

A verdade é que si que da gusto chapas..
Sentímolo por tardar tanto en poñer as preguntas, pero tivemos algun problema, é unha pena que algunhas preguntas xa non servían de moito.
Por outra parte esta foi a ultima entrevista desta tempada, espero que vos gustara, e o proximo ano intentaremos facer mais, a ver se vos animades a facer mais preguntas.
Sobre a entrevista, que opinades do de Marc Gual, será unha indirecta? Wink
PD - Aínda que non creo que o lea, dar dende aquí as grazas a Jordi Bargalló, e a todos os xogadores que este ano contestaron as nosas preguntas, xa o dixen mais veces creo, pero temos un grandisimo equipo, xa non só en canto a xogadores.
Ver perfil de usuario http://hcliceo2008.forosactivos.net
dieguiño

Cantidade de envíos : 743
PUNTIÑOS : 4089

EnvíoAsunto: moi bien moi bien moi bien   Mai 29th 2009, 2:32 pm

si si as respostas estan moito máis curradas que as preguntas jjejejej Laughing jejejej maravilloso poder contar con este xenio do hockey patins

4º - ¿ Qué mulleres son mellores as catalanas ou as galegas ?
Todas las mujeres són buenas, yo en octubre tendré en casa mi mujer que es catalana y mi hija que va a ser gallega y guapísima.
Bueno Jordi unha aperta ¡¡¡

Gustoume o de que a súa filla vai a ser Galega ¡¡¡¡

Última edición por dieguiño o Mai 29th 2009, 2:35 pm; editado 2 veces (Razón : como te lo curraste neng)
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

EnvíoAsunto: Re: AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS   

AS RESPOSTAS DE JORDI BARGALLÓ AOS FANS
Ver tema anterior Ver tema seguinte Volver arriba 
Páxina 1 de 1