O FORO DOS SIAREIROS DO LICEO

H.C.Liceo 2010/2011 A tempada pasada conseguimos a CERS, este ano temos que conseguir outro titulo!

ÍndiceÍndice  PortalPortal  CalendarioCalendario  GaleríaGalería  FAQFAQ  BuscarBuscar  MembrosMembros  Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios  RexistrarseRexistrarse  LoginLogin  

Comparte | 

ENTREVISTA A JORDI BARGALLO POLA OPINION DE A CORUÑA ---12 - 02 - 2009

Ver tema anterior Ver tema seguinte Ir abajo 
AutorMensaxe
dieguiño

Cantidade de envíos : 743
PUNTIÑOS : 4089

EnvíoAsunto: ENTREVISTA A JORDI BARGALLO POLA OPINION DE A CORUÑA ---12 - 02 - 2009   Febreiro 12th 2009, 2:05 pm

xogador do coinasa liceo
Jordi Bargalló ´Saín enchufado polo cabreo de perder en Blanes´

www.laopinión.es

MARÍA VARELA | A CORUÑA Jordi Bargalló (Noia, 1979) foi o protagonista indiscutible do Coinasa Liceo no partido contra o Noia. Os seus tres goles na primeira metade conduciron aos coruñeses á vitoria e a súa volta á pista despois de que lle desen catro puntos nunha cella demostraron a súa fame de hockey.

-O primeiro de todo, como está a súa cella?

-Ben, déronme catro puntos porque me fixen unha brecha xusto na xogada do terceiro gol. Pero puiden volver ao partido sen problemas, así que o sábado estarei a punto para xogar contra o Follonica.

-Leva unhas xornadas en casa xogando a un nivel moi alto. Atópase nun gran momento de forma?

-Pódese dicir que si, estou a facelo ben, pero o que máis me importa é achegar ao equipo e que grazas a iso as cousas están a saírnos ben e seguimos aí arriba na clasificación.

-Saíu especialmente motivado ante o equipo da súa casa?

-é verdade que é o equipo da miña casa, pero non saín especialmente motivado por esa razón, senón polo cabreo que tiña por perder o partido contra o Blanes. Iso foi o que fixo que tanto eu como os meus compañeiros saísemos tan enchufados e por iso sacamos o encontro adiante.

-Parece que este ano o equipo responde mellor ante rivais a priori máis complicados.

-é verdade que estamos a ter problemas con rivais máis alcanzables e habemos tidos picadas inesperadas como o empate contra o Mataró. Estamos a deixarnos puntos cando non debiamos.

-O seguinte reto é o Follonica o sábado. Como afrontan este partido?

-Será un choque moi difícil porque sabemos que se trata dunha pista moi hostil, pero agora estamos con moita confianza e queremos gañar para asegurarnos o pase á final a oito.

-Como lles afectará o cansazo, xa que será o terceiro partido en oito días?

-Desde que empezou a tempada estamos a ter un ritmo de competición moi alto e xa estamos afeitos. Ademais, por sorte, agora contamos con todos os nosos efectivos coa recuperación dos lesionados, e os adestradores van adaptando os adestramentos segundo as circunstancias.

-Que debe traballar o equipo para estar á altura do Barça?

-Estamos a traballar precisamente para non fallar nos momentos nos que non debemos, porque contra os rivais directos estamos a responder ben. Tamén temos que explotar os nosos puntos fortes. O equipo é unha piña, hai moito compañeirismo e ilusión, e iso é unha gran vantaxe.

-Estamos xa a pouco máis dun mes da Copa do Rei. Están nerviosos?

-A verdade é que tentamos non pensar moito na Copa do Rei, aínda que obviamente queremos facelo o mellor posible diante do noso público. Pero antes diso hai outros obxectivos que queremos cumprir, como afianzarnos entre os tres primeiros da liga e lograr a clasificación na liga Europea. Iso é agora mesmo o primeiro.

-Terá moi bos recordos da última gran competición que disputou no Palacio.

-Por suposto. Na última competición importante que disputei en Riazor co Liceo levantei a Copa de Europa. Son uns recordos indelebles, co pavillón cheo até os topes e toda a cidade apoiándonos. En marzo, cando sexa a Copa do Rei, queremos que de novo toda A Coruña envórquese connosco, que tentaremos devolverlles o seu apoio facéndolles gozar do hockey,

-A tempada do seu regreso ao Liceo, está á altura das expectativas que vostede tiña?

-Estou moi contento de volver. Os compañeiros son incribles e os resultados están a acompañar. O ambiente no vestiario é inmellorable, con moitísimo compañeirismo; como xa dixen somos unha piña, e iso axuda a estar a gusto. Os recordos que tiña do equipo estaban descompensados, xa que pasei dous anos moi bos, pero o último foi malo.

Ver perfil de usuario

ENTREVISTA A JORDI BARGALLO POLA OPINION DE A CORUÑA ---12 - 02 - 2009
Ver tema anterior Ver tema seguinte Volver arriba 
Páxina 1 de 1